HTML

Egy blog az életről

Egy blog ami különböző hétköznapi témákról szól

Friss topikok

Linkblog

2010.11.01. 19:33 Sophie_27

Élet a halál után

Ma van Mindenszentek ünnepe. Ilyenkor sokan kimennek a temetőkbe és megemlékeznek az elhunyt szeretteikről.

Sokan azt gondolják ez maga a vég. Pedig nem az, hanem csak egy töréspont egy hosszú folyamatban , amit életnek nevezünk. Életünk, így az enyém is jóval azelőtt kezdődött, hogy megszülettem volna, sőt fogantatásom előtt. Én már a szüleimben benne éltem és egységgé a fogantatáskor váltam, de igazán teljessé a születésemkor lettem. Életem pedig nem ér véget a halálommal.

De ahhoz hogy én legyek kellettek még a szüleimen kívül mások, azok az emberek akiket az őseimnek nevezhetek. Sokukat nem is ismertem és nem is ismerhettem meg, de amikor a sírjuknál állok érzem őket a lelkemben, mert ők bennem élnek tovább. Visszatérve az előbbi analógiára, minden halál egy töréspont, és azáltal, hogy vannak utódaink a halál nem jelenti a véget, hiszen az utódok mindig az életet jelentik.

Így nyer értelmet az ember a halál után.

Szólj hozzá!

Címkék: élet halál után


A bejegyzés trackback címe:

https://jakabjusztina.blog.hu/api/trackback/id/tr792414364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása